WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | Follow+

Heechul Oppa
About—• Shout—• Entries

________________________________________________________________________________________
Saturday 28 July 2012 | 22:56 | 0 Atasinchi
Bosan-2 nie aku tak tahu nak buat ape. Update blog. aku tak tahu pulak nak tulis ape. Haaaaaiyaa -.-
Bosan k bosan, bosan yang teramat sgt! Err -.- kan best kalau topek ade di sisi aku sekarang nie, bole lah aku buli dye. Hmmph -_____- dah lame gile kot aku tak buli dye.
Haihh, dah mule dah pnyakit rindu aku sampai -.-

But, the best thing. Pagi tadi topek kejut kan aku sahur. HAHA, best nyeeeee. Sweet lah bile dye buat macam tuh. Aku suke aku suke. HAHA, guwa rase bahagia sgt k bile dye buat mcm tuh.
Weeeeeee, happy nyeeeee ^^ walaupun kiteorang dh clash, tapi aku tetap sayang kan dye. Cinta dye sentiasa kekal dalam hati aku. Kbhaaai :DD

#Selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak kepade sumer umat islam. Korang mesti tak sabar nak raye kan? Haha, aku pun mcm tuh jugak :DD Love korang, bye <3
PAST â™  FUTURE


_______________________________________
Welcome :)



Annyeong n Assalamualaikum
Im Faten. Welcome to my blog :D
Nice to know you babe :D
_______________________________________