WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | Follow+

Heechul Oppa
About—• Shout—• Entries

________________________________________________________________________________________
Saturday 17 September 2011 | 21:51 | 0 Atasinchi

firstly aku nak ucapkan im sorry kat sahira and atika sebab tak dapat ikut korang pi jesco . penat korang rancang kan ? hehe . aku tak bole p jesco lah . :/ mp bole jesco tak bole . haha xD
semalam aku ngn kazen aku p mp saje jalan2 nak menayang muke . lepas p mp kteorang p hatten square , yang best nyer hatten square tu ade car show ~ hehe , best nyer . kteorang tak tahu plaq ary tu ade car show . perh memey best gila larh . lawa2 dye pnye car . car buatan malaysia plaq tu . haha , bagus2 gune car buatan malaysia . car yang paling aku suke , car yang kat atas dengan car yang ade tv kat window . arghhh !!! lawa gila larh . haha , lawa tak terkate .kat situ aku asik amek gambar je . aku ni peminat kerete , so , kalo aku nampak kerete yang lawa2 je , mesti aku amik gambar . aku memang pantang nampak kerete yang lawa2 . ^^ . hehe . ( peace )
lepas kteorang p tengok car show , kteorang terus p dp . dp tak best , tak de ape kat sane . mahal2 plaq tu barang2 dye . kat dp kteorang p kedai serbaneka je , haa kat situ murah . dh sudah tu , kteorang berambus p pasar mlam . haha , kat situ aku beli baju angry bird . huhu , tak sangke . aku yang tak suke angry bird bole beli baju angry bird . haha :D pelik kan aku ni ? :p
urm , kat situ aku beli baju je dan makanan . dh selesai sumer tu , aku bla masuk kete and then brambus balek humah . pape pown happy lah , dapat p jaln2 . :)
GOODBYE . ^_^
PAST â™  FUTURE


_______________________________________
Welcome :)



Annyeong n Assalamualaikum
Im Faten. Welcome to my blog :D
Nice to know you babe :D
_______________________________________