WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | Follow+

Heechul Oppa
About—• Shout—• Entries

________________________________________________________________________________________
Saturday 21 January 2012 | 01:11 | 0 Atasinchi

hi to pembace blog aku. first aku nak ucap thank kat korang sebab nak singgah kat blog aku yang tak berape hebat ni. HOHO. :D
skunk ni aku dengan dye dah berbaek kembali. HAHA. syukur, hubungan kami dapat terus lagi. HAHA, happy gile ni. NGEE~ dah berbaek ni, dye nak ajak aku kua jalan jalan ary rabu ni. HEHE, bole jugak. nnty bole lah tengok muke dye secare face to face. yela, sebelom ni kite orang tak pena pon kua date. jalan samesame, makan samesame, tengok movie samesame n macammacam lagi lah. nak jugak date macam pasangan yang laen. aku tengok pasangan yang laen sume pena kua date, sweet je aku tengok. but aku jumpe pun tak, ape tah lagi nak date.
haiya, memang nasib aku lah tak pena jumpe dye. but, aku harap ary rabu ni aku dapat kua n jumpe dye. sekejap pun jadi lah. asal kan dapat tengok muke dye.
kbhai, sampai sini je aku nak bebel. xD

#rindu dye sangatsangat. <3


PAST â™  FUTURE


_______________________________________
Welcome :)



Annyeong n Assalamualaikum
Im Faten. Welcome to my blog :D
Nice to know you babe :D
_______________________________________