WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | Follow+

Heechul Oppa
About—• Shout—• Entries

________________________________________________________________________________________
Sunday 1 January 2012 | 11:40 | 0 Atasinchi
hi kepade pembace blog ni. firstly, thank sebab korang nak bace blog aku yang tak bape best ni. memang tak best pun kan? haha. urm, cite sedih aku nak cite kat korang. sedih sangat2 bagi aku, tapi tak sedih bagi korang.
okay, first aku couple ng budak tu mse tarikh 11.12.11. n putus pade tarkh 2.1.12. hurm, tu lah tarikh yang paling bad sekali bagi aku. tahun baru yang sangat menyakitkan hati. aku tak sangke plaq dye tinggal kan aku macam tu je. aku dengar citer, dye tak bole lupe kan ex dye. n still sayang kan ex dye. betol ke ni? kalo still sayang kan ex kau tu, tak perlu lah nak couple ngn aku, aku plaq yang jadi mangse kau. takde orang laen ke? nape kau nak pilih aku? hey, bro jangan nak menyusahkan aku bole tak? aku yang sakit hati tahu. kau mudah lah, lepas macam tu je, tak tahu pon ape perasaan aku. kau pk kau punye perasaan je. perasaan orang laen kau tak pk. aku mara2 ni sebab aku saket hati, hey, sape tak mara kalo mcm ni. kau memang sengaje nak memaen kan aku. kau ni memang damn, aku dah start sayang kan kau, n dah start lupe kan atan. kau plaq buad perangai macam ni. haiss. memang saket hati + sedih gile bahbi kau tahu. sumpah! aku rase mcm tak dihargai lansung. hati aku rase macam kene tembak, panah sumer ade. hurm! sia2  je selame ni, baek takyah couple klo kau still sayang kan ex kau tuh.
last, aku nak kau tahu aku still sayang kan kau, walau kau dah buad aku macam ni. kalo kau dah memang tak suke aku lagi, okay fine. aku terpakse bersabar untuk kau. maybe kau lagi happy kalo kau tak couple ngn aku. yela, sape lah aku di mate kau. btw, aku tak kesah sumer tu, asal kan kau happy.
okay. bye dear, hope kau dapat balek cinte sejati kau tuh. nnty kalo kau happy aku pun tumpang happy jugak. gudluck okey? aku sentiase doa kan yang terbaek untuk kau.
aku nak gtaw kau, bahawa senye aku tengah sayang kan kau sangat2, aku harap kite dapat sambung balek hubungan kite tu. insyaAllah. :)
kbhai, see u bile2. :D

#sori kutuk kau kat sini, aku tak tahu nak luahkan kat mane. kat sini je lah tempat aku nak meluah kan perasaan. :) sori sekali lagi. :)
PAST â™  FUTURE


_______________________________________
Welcome :)



Annyeong n Assalamualaikum
Im Faten. Welcome to my blog :D
Nice to know you babe :D
_______________________________________