WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | Follow+

Heechul Oppa
About—• Shout—• Entries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 15 November 2011 | 23:06 | 0 Atasinchi
   
argghhhh! hahaha. :D belum ape ape hal lagi aku dah jerit. huu, aku jerit sebab aku tengah tergila gila kan greyson chance. woahhh! dye memang comel pluss handsome kan? haa, untung lah najwa latif dapat nyanyi gengan dye. dapat bergambar dengan dye, dapat borak borak dengan dye. macam macam lah lagi. memang jealous gila bahbi aku tengok diorang tu. najwa latif bersyukur lah anda, baru bape bulan jadi penyanyi. dah boleh jumpe dengan greyson chance yang ramai orang tengah gila kan dye skunk ni. sorry ea najwa latif sebab i crop you kat sebelah tu. hehe, nak picture greyson chance je. huhu . -_-





THIS FOR GREYSON CHANCE :) <3














aku happy gila sebab justin bieber dah loser skunk ni. sorry justin bieber memang lagi dulu aku tak minat kat ko. lagu pun tah pape. okey lagi greyson chance yang comel gile ni.hahaha. sorry justin bieber loser. hahaha, aku kutuk ko pun bukan nye ko kesah kan. yelah ko kan dah ramai peminat, lebih dari budak comel yang baru nak meningkat naik ni.bagi peminat justin bieber loser ni, sorry lah wei ae.? btw, GREYSON CHANCE BETTER THAN JUSTIN BIEBER. im sorry justin bieber.




FOR J.BBER :)
PAST â™  FUTURE


_______________________________________
Welcome :)



Annyeong n Assalamualaikum
Im Faten. Welcome to my blog :D
Nice to know you babe :D
_______________________________________